Markarbete på Ruda

Ridningen gick inte alls bra idag. Kanske är för att jag inte ridit på månader och sen tycker jag bommar är väldigt tråkigt. Jag red ruda och det blev jag glad för hon är mysig! Vi red utomhus och det var hur varmt som helst höll på att dö... kan säga att jag är väldigt trött nu. Nästa vecka är det hoppning och jag har bestämt att inte hoppa alls då jag bara får ont av det, så skippar dom lektionerna. Men veckan efter hoppningen får jag äntligen rida dressyr!!

Just nu är jag i min brors lägenhet med honom och min syster, vi väntar på att tvn som han köpt ska komma men den verkar inte som att den kommer att göra det. Ska snart äta och är trött HEJDÅ
En video när jag hoppade Ruda för ungefär 1½ år sedan, känns inte så länge sedan???



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: