Markarbete på Olympic

Red igen idag, och såklart var det markarbete som jag inte riktigt tycker om. Ska ha det på tisdag också så det var lite tråkigt. Men jag fick olympic och kom nyss på att jag bara har ridit honom just på markarbete haha. Ibörjan var han väldigt springig och höll huvudet väldigt högt men efter jag gjort många volter och tempoväxlingar på framridningen blev han mycket lugnare och lyssnade mer på mig. Vi red sedan bommar både på rakt och böjt spår, hela lektionen gick så bra, är så nöjd med detta ridpasset. Tycker om Olympic väldigt mycket. Speciellt när han inte är så hetsig och lugnat ner sig, då är han perfekt. Och han är så himla mysig i boxen, jag gosade med honom innan och efter lektionen och han somnade nästan stående när jag kliade honom, skulle gärna ta med mig honom hem.

△ Sofia Krantz

Åh, Pigge. Han är så himla, himla mysig! :D

svar; Tack, jag försöker. Hoppas du också mår bättre! <3

2013-09-21 · 10:09:36
Hemsida: http://sofiakrantz.webblogg.se
△ Ellen

åhh, blir tårögd, fina totton <3
så rolig att rida, speciellt hoppa, åhhhhhh gosis!!

Svar: jaaa han är underbar!!
Elin Ringqvist

2013-09-22 · 18:25:50
Hemsida: http://ellenliljegrens.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: