Roxanna

Första bilden hade ju varit en hel del finare om inte Rudas rumpa hade varit ivägen, men hon ville gå långsamt och Roxanna ville gå snabbt så då blev det lite trångt. Men jag är glad att min snälla mamma tog lite bilder ändå, även fast hon inte är den bästa med systemkameror ;). Alltså fick jag Roxanna i tisdags, ny häst för mig men hade hört bra saker om henne. Gick runt en del i boxen först men lugnade ner sig efter en stund och stod sedan och halvsov tills vi behövde gå ut. Det var dressyr den här veckan också och vi gjorde i princip samma övningar, serpentiner på ena långsidan och galopp/ställa hästen inåt på andra. Det gick väl bra och Roxanna var snäll men hade ingen bra känsla när jag red, men det var inte hennes fel.

Min bror Jonathan fick hem sin lilla kattunge förra veckan och då kan ni ju gissa vart jag har varit de senaste dagarna.... Nej men jag har varit där med honom och lilla Leah en del och hon är så himla söt. Tog med kameran i söndags och skulle försöka få bilder på henne men när hon bara sprang runt som en galning och aldrig ville sitta stilla blev det lite svårt. 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: