So give me hope in the darkness that I will see the light

Jag har varken haft någonting att skriva eller nya bilder att visa, har inte fotat så mycket på sistone. Har heller inte gjort så mycket den här sommaren så det kanske är en anledning. Ridningen började igår efter sommaruppehållet och jag red Ruda. Det gick helt okej men jag märkte att hon var trött och inte ville bli riden så tog det bara lugnt och krävde inte så mycket av henne, men mysigt att träffa alla hästarna igen.

Ska fortsätta kolla om serier, just nu About a boy och tycka synd om mig själv för att jag har blivit smittad av min syster. Är sjuk igen, tredje gången den här sommaren, jag som innan det nästan aldrig varit sjuk.. La även dit en ny header då den förra var ganska gammal och jag har en annan frisyr nu så!

△ Josäfin Andersson

ÅHH ÄLSKAR NYA HEADERN! så ball :D

2014-08-20 · 13:08:15
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/
△ Ida - foto & häst

så fin bild, söt häst! och supersnygg header du har oxå! :D
sv; ja visst är dem! jaaa verkligen! åh såå härligt! :'))

2014-08-23 · 17:33:57
Hemsida: http://prinsesc.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: