Lyckat dressyrpass

Pappa var med och fotade, så de här bilderna är från igår. Har några fler som jag kanske visar nån annan gång. Det var Betty jag fick rida på gårdagens dressyrpass och jag är så nöjd. Förra gången jag red henne gick verkligen ingenting bra och igår var allt tvärtom. Hon var dock ganska stel i början så det blev mycket volter för att få henne mer mjuk och medgörlig. Vi höll mest på med skänkelvikningar på långsidorna, Betty hade inte så stor lust att flytta sig för skänkeln men i slutet kändes även dem bra.
 
Vi hade en annan ridlärare igår och det är bra att variera ibland, de ser olika saker man behöver träna och tänka på. Då är det lättare att komma vidare i ridningen. Nu ska jag kolla klart på det senaste avsnittet av Pretty Little Liars så ha det bra!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: