Bazaar

Hade ingen bild på honom i datorn så det fick bli en gammal bild som jag hittade på min förra blogg! Jag var inte speciellt taggad inför ridningen då jag är halvsjuk, min hals och jag är inte så sams just nu. Så himla typiskt att jag blir sjuk nu, skolavslutning nästa vecka plus att jag ska till Grekland då så jag hoppas att det går över lika snabbt som det kom. När jag kom till stallet kollade jag som vanligt vilken häst jag skulle ha och jag fick finaste Bazaar! Han var min favorit för något år sedan och har inte ridit honom sen dess så det var riktigt roligt att jag fick honom. Det var också roligt för att den ponnyn tycker om att hoppa och dessutom är bra på det!

Jag har ingenting dåligt att säga om ridningen idag, i framridningen var han tillräckligt lugn för att sänka huvudet lite, istället för att ha mulen upp mot himmelen som han brukar. Sedan när vi hoppade hade han bra bjudning och var riktigt pigg, öronen spetsade och hoppade riktigt bra. Även fast han var pigg höll han ett bra tempo när vi hoppade banan. Han verkade tycka det var lika roligt som jag och det gör att det känns mycket bättre, är supernöjd över fina ponnyn!

△ Annika

Fin häst!

2014-06-04 · 14:53:13
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se
△ Josäfin Andersson

Åh vad roligt! :D

2014-06-07 · 14:02:50
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: