Kreta

Märkte nu att det har varit väldigt öde här ett tag, efter jag kom tillbaks från utlandet glömde jag nog bort att man kanske borde skriva här ibland. Bilderna ovan är från stranden i Kreta, dock var det inte alls lika mycket folk vid stranden vid vårat hotell och det tyckte jag bara var skönt. Det var verkligen så skönt att åka iväg till värmen igen, speciellt när det var och är kallt i Sverige. Verkar som det blir en kall sommar i år. Suck.
 
Veckan som kommer ska ingenting speciellt hända, bara att jag imorgon ska åka och kolla på kattungar och på söndag se premiären för fjärde Transformers. Jag hoppas att den är lika bra som de tidigare filmerna. Och om jag nångång i mitt liv köper en bil ska det vara Bumblebee. Efter det ska jag väl bara vara hemma och ta det lugnt då jag fortfarande är lite hängig efter att ha varit sjuk igen i veckan. Är förresten hur avundsjuk på alla som var på Bråvalla nu i veckan. Speciellt pågrund av Lana, Imagine Dragons och att Håkan kom. Dör. 

△ Ida - foto & häst

så härliga bilder :D

2014-07-09 · 23:45:49
Hemsida: http://prinsesc.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: