Student och skolavslutning

Från idag. Det är förresten så obekvämt att sitta som jag satt i ca en timme. Gör inte det. Jag är heller inte SÅ blek i ansiktet...
Gårdagen tillbringade jag i Stockholm tillsammans med pappa och syster för att se när min kusin Anna tog studenten. Det var roligt att se alla springa ut, alla ser så himla lyckliga ut! Sedan efter Anna åkt flak i någon timme kom hon hem och vi åt, allt var vegetariskt men jag gillade en hel del till min förvåning, speciellt veganpajen, mums! Jag har bilder från gårdagen men jag tar det i ett annat inlägg istället.

Den här dagen var min sista dag i grundskolan, jag slutade alltså nian. Äntligen. Riktigt skönt med sommarlov nu, även om jag inte har mycket planerat i sommar, tänker bara ta det lugnt. Jag kommer inte kunna skriva så mycket den kommande veckan då jag som jag tidigare skrivit kommer att åka till Kreta, Grekland imorgon. Jag åker tillsammans med mina syskon och med min mormor och morfar, ska bli så härligt med värme, bad, god mat och att bara vara utomlands!

△ ida foto. ♛

slutade med nian idag, så himla skönt!! härlig bild :D

2014-06-12 · 22:41:01
Hemsida: http://prinsesc.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: