Cirkeln

Igår var jag på bio med mamma och Kevin och såg Cirkeln. Den var enligt mig lite seg ibörjan men sedan blev den bara bättre och bättre!! Jag tror att man tycker om och förstår filmen bättre om man har läst boken före då mamma och Kevin (som inte läst böckerna) tyckte att man inte fick vissa saker förklarade. Det var kul att se på en svensk film för en gångs skull då det mest blir engelska jag kollar på. Förhoppningsvis går det bra för filmen och blir film av de andra två böckerna! Så jag tycker att om ni har tid och lust så borde ni gå och se den (och läsa böckerna). 
 
Nyss gick Matilda hem efter att ha varit här idag, vi gjorde minipizzor, lyssnade på musik och sen fick jag henne se ett avsnitt av Supernatural hehe. Ibörjan på veckan hade jag tillslut sett igenom alla säsonger och nu har jag lite (läs mycket) separationsångest med den serien, och såklart är det en månads paus nu också???? Hatar världen mig??

△ Anonym

Supersnygga skor!

2015-02-25 · 18:08:59
△ Josäfin Andersson

galet vad snygga skor!! är också sugen på att se cirkeln, har hört mycket bra om den :D

Svar: ja visst är dom!! det borde du verkligen, det har varit relativt låga tittarsiffror så det behövs nog mer om andra filmen ska bli av :(
Elin Ringqvist

2015-03-04 · 11:41:47
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: