Fasade

Jag har sedan jag slutat på ridskolan förra året velat ha någon häst att hjälpa till med någon gång i veckan så jag har letat sen dess. Så nu i onsdags var jag hos denna fina hästen för att kolla om hon skulle kunna passa mig. Fasade heter hon och är verkligen hur snäll som helst! Jag provade rida lite på banan och avslutade med att skritta av i skogen. Hon var även mysig att rida och hade väldigt sköna gångarter.
 
Idag var jag där igen, mamma följde med som sällskap. Gjorde lite som i onsdags, red först på banan sen ut i skogen ett tag. Det var ett bra val att gå i skogen då det har blåst rejält idag men där var det lite lugnare och därför inte lika kallt så det var skönt. Det började regna precis när jag var färdigt med allt så det hade jag tur med! Måste även säga grattis till Jensen Ackles (<3) och Justin Bieber som fyller år idag! (Jag har fortfarande inte kommit över min separationsångest med Supernatural haha)

△ ida foto. ♛

så himla söt! :)

Svar: Ja håller verkligen med!
Elin Ringqvist

2015-03-07 · 20:16:35
Hemsida: http://idanilssonphoto.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: