Jag ser fortfarande hur hennes mörka ögon glöder

I helgen har ingenting speciellt hänt, jag och Amanda var ensamma hemma hos mamma och det utnyttjade vi genom att se på serier och jag pluggade (haha) men det är skönt att ha det gjort! Ligger just nu mätt hos min bror i Oppeby efter att ha ätit pizza och sett på film. Började dagen med att ha ställt klockan en timma fel så jag fick skynda mig att göra iordning mig för att sedan ta bussen ut till Fasade för att pyssla om henne.
Enda nackdelen med att hon inte går med täcke är nog att när hon rullar sig får hon lera över hela ryggen.. Eftersom leran inte hade torkat ordentligt fick jag inte riktigt bort den så det blev en promenad i skogen istället för ridning! Det gjorde inte mig så mycket då det var soligt väder och riktigt varmt när man hamnade i lä! Längtar sååå mycket till sommaren och värmen. Ska försöka att inte somna alltför sent idag då jag har ett ganska tidigt möte på Habiliteringen imorgon. Ha en bra kväll!

△ ɑ n n i k ɑ

Fin :)

Svar: Visst är hon :)
Elin Ringqvist

2015-03-08 · 21:23:03
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: