För vem kan glömma att stjärnorna någon gång blir stenar

Jahapp. Då var första avramlingen med Fasade avklarad. Tog tidiga bussen ut idag och det var väl tur det för när jag skulle åka hem regnade det och var kallt. Det var en kvinna som redan hade mockat åt alla innan jag kom så det slapp jag, ganska skönt då jag har träningsvärk i hela kroppen efter gårdagens träning och långpromenad. Känner att jag måste komma igång med träningen mer, men det blir bara lättare och lättare nu när det är vår, man får större lust att ta tag i saker nu när det börjar bli varmare.
 
Har inte ridit Fasade speciellt mycket, först och främst för att hon var halt i flera veckor och sedan att jag oftast gillar att bara mysa och ta promenader till fots. Men idag kände jag för att ta en barbackatur i skogen för att det var så fint väder. En kvart bort från stallet blev hon då såklart rädd för några grenar som gick sönder eller något, vände sig om och jag ramlade av. Fick lite smått panik när hon började springa ifrån mig men när jag kunde resa mig igen gick jag tillbaks till stallet och där stod hon helt lugn utanför och åt gräs.. tur att hon hittar hem snabbt allafall haha.

△ Louise

Så fina bilder!

Svar: Tack och ja visst är hon fin :)
Elin Ringqvist

2015-05-03 · 21:17:32
Hemsida: http://louiseamanda.se
△ Sharon

Vilken vacker häst!
Vilken kamera använder du? :)

Sv: Tack så jättemycket!

Svar: Ja visst är hon fin! Jag använder min Canon EOS 600d :)
Elin Ringqvist

2015-05-05 · 18:22:46
Hemsida: http://leggohouse.blogg.se
△ Josefine ♔

Skönt att få slippa mocka ibland! :D

Svar: Ja verkligen hehe :)
Elin Ringqvist

2015-05-09 · 22:48:31
Hemsida: http://jlandgrens.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: