Thailand in thirty days

Om en månad åker jag från kalla Sverige till Thailand och stannar där över jul, ska bli så skönt och längtade extra mycket till värmen idag speciellt när det regnade och blåste när jag åkte till skolan. Får hoppas att november går snabbt. Jag måste bara säga vi har fått våra råttor på skolan nu! Jag har varit taggad på råttor sen skolan började men det tog fram tills nu få dem. Dock hann vi inte se dem idag då de skulle komma efter vi slutat så vi städade och gjorde bara iordning deras bur, men jag får gå ut och hälsa på dem nästa gång jag är i skolan.

△ Sabiina är namnlös

Härlig bild ! Din blogg äger by the way :D

Svar: taaack så mycket :D
Elin Ringqvist

2015-11-09 · 21:41:12
Hemsida: http://www.siin.se
△ Josäfin Andersson

men åh så härligt, vill så åka någonstans varmt nu!

Svar: ska bli så skönt!!! speciellt nu när det blåst så himla mycket de senaste dagarna..
Elin Ringqvist

2015-12-02 · 13:32:46
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: