Daydreaming into the night

Nu är andra skolveckan avklarad och jag tycker ändå det gått ganska snabbt. Måndagar är väl den roligaste dagen jag har i skolan då det är våran profildag, jag går ju djurvård så det är bara djur den dagen. Det är så att halva dagen är vi inne i klassrummet och har mer teoretiskt och andra halvan är vi ute i djurrummet och håller på med djuren! Dock så var vi med djuren hela dagen den här veckan för att vi skulle få bättre koll på vad som behövs göras där inne och få in alla rutiner. Just nu har skolan både leopardgecko, orm och marsvinsbebisar ♥ så himla söta.
 
Imorgon åker jag till Kolmården med mamma. Är inte helt säker på hur det kommer att kännas att vara där då jag är emot djur i fångenskap och inte vill stödja och ge mina pengar till sånna ställen. Dock ger jag inga pengar till parken då vi får allt gratis av barncancerfonden, som får allting gratis av Kolmården, så det känns ändå lite bättre. Barncancerfonden har en gång om året en heldag där för familjer som har någon som är sjuk med cancer eller någongång haft cancer, så pga min leukemi har vi fått många gratisdagar på Kolmården! Jag har bestämt redan nu att jag inte kommer att gå till delfinerna, sälarna och de andra vattendjuren allafall, men detta blir troligen det sista året för min del.

△ Kajsa

Gud vilka fina och häftiga bilder!! :D

Svar: tack!! är så glad över bilderna jag fick på lokatten, så fina djur!
Elin Ringqvist

2015-09-05 · 21:58:03
Hemsida: http://kajsaafransson.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: