Yeah I've been dancing with the devil I love that he pretends to care

Hej på er! Egentligen ska jag vara i skolan nu men har precis börjat med en ny medicin och en bieffekt är att man kan bli väldigt trött, så antingen är det medicinen eller bara min vanliga trötthet som gjort att jag blev hemma idag. Vi har även specialvecka i skolan den här veckan, alltså har vi bara lektioner inom den utbildning vi valt, och jag har djurvård. Så vi är mest ute i djurrummet och håller på med djuren där. Kaninbebisarna på bilden har vi bara haft i kanske en vecka så de är nya, hur mysiga som helst! På fredag kommer även Owe Sandström och ska hålla en föreläsning för oss så det ska bli roligt. Nu ska jag nog sätta på en film och ta det lugnt innan jag ska försöka skriva färdigt en uppsats.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: