Adventshow

Hade bara med mig mitt 50mm objektiv så kunde inte zooma alls, men bilderna blev ändå okej, bara att ljuset var lite skumt ibland.

△ EBBA LAGERSTRÖM

Tack så jätte mycket Elin, dom blev jätte fina verkligen!
Har så länge velat haft någon blid där jag hoppar lite högre än sextio cm, så du var verkligen min räddare i nöden när det gäller bilder ;) <3

2013-12-02 · 15:53:22
Hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/
△ Clara Carnelius

Tog du nån bild på mig när jag hoppade Zander? :)

Svar: Nej, tyvärr inte :/
Elin Ringqvist

2013-12-02 · 19:55:53
△ Anonym

En fråga? Tog du nån bild när jag hoppade Irko ? :)

Svar: Ja, la ut den på ealr.blogg.se/test nu om du vill ta den :)
Elin Ringqvist

2013-12-03 · 06:33:30
△ Elin Johansson

känner mig tjatig nu xd , men jag hittar ingen bild,för den där hoppbilden som är högst upp är på Fortuna!.

Svar: Måste ha lagt upp fel då haha! Har den dock inte på datorn hos mamma, så kan inte lägga upp den på en vecka eller nåt :/
Elin Ringqvist

2013-12-05 · 12:55:52
△ Vanessa

Fina bilder, vad duktig du är på att fota :)

2013-12-14 · 20:02:40
Hemsida: http://russetville.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: