Ticket to ride

Min jul har varit väldigt bra, även fast vi inte gjorde något speciellt. Vi pratade och åt god mat, kollade på kalle anka, körde presentleken, där jag fick en film, och sedan öppnade vi julklappar. Jag fick bland annat ett stativ, en yogamatta, jag är även väldigt glad över att pappa betalade ungefär halva min Miley Cyrus biljett. Det har jag nog glömt berätta, jag fick biljett till hennes konsert och det är plats närmast scenen, gahh!!
 
Eftersom jag firade jul med pappa detta året ska jag fira jul med mamma imorgon, tycker att jag redan fått massor men jag kommer få ännu mer imorgon. Jag fyller år om tre veckor och jag kommer inte ha något kvar att önska mig.

Min syster fick spelet Ticket to ride i julklapp så det spelade vi på juldagen. Om ni gillar sällskapsspel och får chansen att spela detta borde ni göra det. På kvällen bestämde vi oss även för att se filmen Känn ingen sorg och man både skrattade och grät medans man kollade, underbar film som jag gärna ser igen. Hoppas ni också haft en bra jul!

△ EBBA LAGERSTRÖM

Låter ju som en toppen härligt jul!

Sv : Tack så jätte mycket Elin! :D

2013-12-28 · 11:10:20
Hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: