Bangerz tour

Igår var verkligen SÅ SÅ bra, jag fick äntligen se Miley Cyrus. Eftersom jag hade golden circle och det var onumrerade ståplatser köade jag hela dagen för att slippa stå längst bak. Jag skulle se på konserten ensam men träffade några folk jag umgicks och taggade inför konserten med när vi köade så det var ändå riktigt roligt att köa! Det var dock inte roligt att det var kallt och dåligt väder hela dagen, på förmiddagen regnade det hela tiden men det gick över tillslut.

När vi väl kom in i arenan fick vi ett varsitt armband och ställde oss framför scenen, då var det några människor som stod framför oss men när konserten sedan började och hon hade kört de första låtarna (Bangerz och 4x4) var vi helt plötsligt nästan längst framme vid staketet?? Är inte helt säker på hur det gick till men inget jag klagar på. Hon twerkade precis framför oss och hon kollade på mig, den här konserten är utan tvekan den bästa jag varit på. Hon är så grym, om ni inte var där missade ni verkligen någonting stort. Jag har lagt upp en annan bild och en video på instagram så kolla gärna där; ringqvistelin.

△ EBBA LAGERSTRÖM

Vad roligt att du är nöjd!!!! :D

SV : Ja, hon är jätte mysig! :)
Kram!

2014-06-01 · 16:38:56
Hemsida: http://ebbalagerstrom.horseworld.se/
△ Josäfin Andersson

Åh vad episkt!! fett snygg bild ovan också, damn vad nära ni var!

Svar: Det var asballt, är fortfarande helt chockad! Hon är så bra live helt unbelievable.
Elin Ringqvist

2014-06-01 · 22:26:00
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: