Om du vill ha en idiot lägg din hand i min

Ännu en bild från Thailand. Stackars alla hästar som blev rida på stranden, tyckte så synd om dem. De stod i värmen utan skugga och blev ridna hela dagarna. Nu är det verkligen inte mycket kvar i skolan, är i princip klar med allt jag behöver ha klart innan sommarlovet, känns väldigt skönt. Det är mindre än tre veckor kvar till skolavslutningen nu och nästan precis tre veckor tills jag åker till Grekland med mormor och morfar plus mina syskon. Att åka utomlands igen blir ett bra sätt att börja sommarlovet på, ska bli riktigt mysigt!

De senaste dagarna har jag mest legat ute och solat och även hjälpt till väldigt mycket med att måla huset hos mamma. Att sola har varit de roliga delarna av dagen. Jag har även glömt bloggat om ridningen i tisdags men har inte så mycket att säga om det dressyrpasset. Fick rida Fille för första gången på år och det gick varken bra eller dåligt, så vet inte. Men något positivt är att vi börjat rida ute nu, det är skönt!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: