Whispers in the dark

 
Inte Zander på bild. Både igår och tisdagen förra veckan hade jag Zander. Jag faktiskt börjat gilla den ponnyn, lärt känna honom mycket bättre och då kan man inte annat än att tycka om honom. I boxen är han ju även världens sötaste. Har fortfarande inga bilder när jag rider honom, men det kan ju bli att jag får honom nästa vecka också då Emily tyckte jag ridit honom bra de sista gångerna! :) Det var markarbete efter tre veckors dressyr så det var mindre roligt, tycker det ofta kan bli ganska rörigt och svårt att hålla en stadig form. Det var en ganska enkel övning, ena långsidan vanliga travbommar och andra sidan en galoppbom i en volt. De sista minutrarna red vi alla på en stor volt och då började han trampa under sig och åh vad roligt det var! Känns bra att det går bra nu, eftersom jag slutar rida på Stjärnholm snart, har två gånger kvar.

△ Susanna Maria J

OJ vilken cool header!

2014-09-04 · 10:19:12
Hemsida: http://oslofru.com/
△ fanny

Åååh Zander är helt klart bäst, min favorit på ridskolan, speciellt när man får honom riktigt pigg :D rider honom hela tiden och han är sjukt mysig när man.hittat alla knappar och lyckas hålla honom pigg och framåt en hel lektion :D

Svar: Ja ellerhur! Gillar väldigt mycket att han rids på hackamore också, fler borde ridas bettlösa. :) Jag saknar nog honom och Betty mest från stjärnholm sedan jag slutade. Mysiga hästar!
Elin Ringqvist

2014-11-22 · 23:25:31


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: