Sommarjobb

Har inga nya bilder så det får bli en kattbild från Thailand. Nu har jag första veckan av sommarjobbet avklarad. Jag har ju inte skrivit här på länge så har inte hunnit berätta vart jag jobbar, det är allafall på ridskolan bullersta! Vi är fyra stycken som jobbar och eftersom jag är den enda med hästvana så får jag sköta lite mer stallsysslor, det gör ju inte mig något men annars är det mycket städa och måla, men jag tycker det funkar bra! Jobbar i tre veckor så har alltså två kvar, och efter det börjar nästan skolan direkt. Det finns förresten två katter i stallet jag skulle vilja ha med mig hem, så himla pratglada och mysiga.
 
Imorgon är jag ledig så då ska jag och min bror gå och se Ant Man på bio, ska bli roligt, är dock nästan mer taggad på att se klippet efter alla eftertexter då det är från Civil War!!! Men filmen är nog bra den också. Hehe. Nu ska jag fortsätta se på Breaking Bad och äta sen middag. Ha det bra!

△ Josäfin Andersson

åh vilket roligt inlägg! Snor eventuellt den ;)

Svar: jag antar att du skulle kommentera på inlägget över hehe :)) men gör det!
Elin Ringqvist

2015-08-19 · 11:05:55
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: