Och jag svär att jag aldrig sett stjärnorna tydligare ovanför

(Inte bild från idag, nu är det snöigt istället</3) När jag vaknade igår började min hals göra ont och idag var det ju såklart värre så jag bad mamma följa med till stallet som sällskap. Tänkte att jag skulle ta det lugnt och bara ta en snabbis promenad i skogen och kolla in lite nya stigar då jag bara har en runda jag går nu. Men det slutade med att vi kom lite vilse (haha) så det blev en 40 minuters promenad istället så vi var trötta efter det. Även Fasade var glad när vi tillslut kom tillbaks till stallet igen för hon vet att hon får sin mat då haha! Och såklart vill hon gosa direkt efter hon ätit sitt betfor och är alldeles kladdig runt hela mulen...
 
Nu har jag precis ätit en väldigt god pastarätt jag gjorde och ska fortsätta på mitt Modern Family maraton, hade tidigare idag tänkt att jag skulle börja på min engelska uppgift men jag är helt slut så det får bli imorgon istället!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: