Sista maj

Använde mitt gamla 18-200mm därav den dåliga kvalitén. Min syster följde med ut till Fasade idag så då fick hon fota lite då jag tänkte rida. Red dock inte speciellt länge då det inte kändes bra, det är inte roligt särskilt roligt längre, känns bara jobbigt med all utrustning. Har kanske bara ridit Fasade fem gånger och alla gånger förutom den första har varit uteritter i skogen. Så om jag bestämmer att jag vill rida så blir det troligen ut i skogen! Men för det mesta går jag ju bara promenader nere på marken med henne, det gillar jag bäst.
 
Egentligen skulle jag och mina syskon bjuda mamma på middag i stan idag då det är mors dag men ingen av oss var speciellt pigga så vi bestämde att vi skjuter fram middagen istället. Kram på dig mamma 

△ Josäfin Andersson

åh vilken bra idé att bjuda på middag! :D Min fick choklad haha så hon var nöjd med!

Svar: ja choklad borde väl alla bli glada över haha :D
Elin Ringqvist

2015-06-03 · 10:51:10
Hemsida: http://jossanamigo.blogg.se/


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: