Midsummer

Tyvärr hade inte med mig kameran så bilden ovan är en mobilbild, jag måste gå tillbaks dit med kameran för det var verkligen jättefint där på kvällen! Detta inlägget blev lite försenat men årets midsommar tillbringades med mina syskon hemma hos Jonathan. Då ingen av oss bryr oss särskilt mycket om midsommar så vi tog det bara lugnt och åt god mat, det blev färskpotatis tillsammans med tofu, majskolvar och grönsaker. Har aldrig tyckt om majs innan men nu de senaste månaderna äter jag det hela tiden, vad hände?? Både innan och efter maten var vi ute i värmen och geocachade så vi fick två nya cacher loggade och väldigt många fler insektsbett... det är det värsta med sommaren, speciellt när alla kryp verkar älska mig. Jag sov sedan väldigt bra efter att ha gått runt så mycket och vaknade upp dagen efter med Leah bredvid mig



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: