Och jag tänker alltid på dig i april

Saknar all mat från Thailand, speciellt det på bilden. Sååå gott. Måste verkligen ta mer matbilder nästa resa, allt ser så gott ut haha.
Och när jag nu är inne på nästa resa, jag tror inte att jag har skrivit det här på bloggen men ibörjan på december åker jag tillbaks till Thailand med pappa, Annette och hennes son! Vi stannar där i ungefär tre veckor, så vi kommer hem precis innan nyår. Ska bli så skönt att komma till värmen och ifrån kylan och mörkret här hemma, speciellt pågrund av att min kropp mår mycket bättre i värmen och knappt värker någonting alls där!
 
Det var väl bara det jag ville säga då jag insåg att vi åker om ungefär nio månader. Längtar dit men ska bli skönt med en förhoppningsvis varm sommar här hemma i Sverige först! Hoppas ni haft ett skönt påsklov den här veckan, om ni nu haft det samtidigt som mig. Nu ska jag sätta på det nya Grey's Anatomy avsnittet och äta pepparkakor.

△ ɑ n n i k ɑ

Gott!

Svar: Ja verkligen, starkt men gott!
Elin Ringqvist

2015-04-10 · 17:03:20
Hemsida: http://blogofphoto.webblogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: