Myndig

Längtar verkligen tillbaks till värmen igen nu när det inte är speciellt varmt här hemma. Tycker våren kan snabba på och komma nu. Saknar även all god mat, speciellt vårullarna och green curry soup, vilket tillsammans med fried rice var det jag åt nästan hela resan haha. Men gott var det! Ska försöka kolla igenom lite av bilderna jag tog och sedan lägga upp här om det blev några bra. Inget speciellt har hänt sen jag kom hem, eller jag fyllde ju faktiskt 18 i tisdags så nu är jag myndig! Sedan dess har blivit firad och fått lite presenter, mest flytta-hemifrån-grejer och pengar. En del av pengarna jag fick gick till Gotlands Djurfristad och det känns bra, de behöver pengarna mer än mig just nu.

△ Molly

Grattis i efterskott!

Svar: Tack ♥
Elin Ringqvist

2016-01-26 · 09:30:36
Hemsida: http://nordwest.blogg.se


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: